2 hockey hunkar, tvillingarna... vad?

Jo tvillingarna Abbott så klart! ;)

Cam Abbott #24

Chris Abbott # 29


Åhja jag vet att alla har hört talas om dem, eller i alla fall alla hockey intresserade.
Killarna som gjorde storsuccé i Luleåhockey i början av säsongen, och i alla fall jag tänkte "wow deras kedja kommer ju bara mata in poäng!" Vilket dom i och för sig gjort, men det känns som att dom stannat upp lite nu, eller egentligen hela laget. Eller dom spelar på bra men får inte med sig poängen.
Alla vet ju att Luleå har kapacitet att vara mycket högre upp i tabellen , det har vi ju redan tidigare sett.
Så kämpa på nu grabbar!
Men hur som helst som dom flesta vet kommer tvillingarna från Kanada. Och har tidigare spelat i Rögle.
Och i år skrev dom på ett 2 års kontrakt med Luleå Hockey.
Men jag personligen hoppas att dom skulle stanna längre än så.
Men det är väl inte allt för troligt..
Nu fick ni läsa lite om hur jag ser på saker och ting =)
Och jag vet att mamma kommer bli förvånad när hon ser att jag inte skrivit om min favorit spelare,
Karl Fabricius, men mamma, och mina läsare tro mig det kommer komma om honom också!
Kram på er!
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0