Idag har jag..

Hej mina läsare! Idag har jag varit på stan. Och visst är det roligt med mellandagsrea! :D
Men jag hade högre förhoppningar, trodde faktigst att jag skulle hitta mer än bara 4 plagg men icke sa nicke!
Hittade 3 tröjor från Gina tricot. Jag var även på Make up store och köpte en ny concealer. Och hittade ett skit snyggt armband från kappahl! Köpte även ett par jeans...
puhh..
Gud så skönt det är med lov! Är så himla trött hela tiden orkar typ inte göra något men imorgon har jag lovat att åka till Gammelstan och vara med Emma. Och ikväll ska jag även börja läsa en bok, någon som kan gissa vilken?
Jo, luftskottet som sprängdes! Har sett filmerna: "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden" båda var är jättebra. Men fick sista boken i julklapp så det blir att läsa den först och sen se filmen.




Så ser concealern och armbandet ut (den svarta med nitar).
Nu ska jag fara och köpa godis sen får vi se vad som händer efter det.
Kram
/ js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0