I'm the one who wants to be with you, deep inside I hope u feel it to..

Tja!
Sitter här och lyssnar på musik och dricker te, har haft lite ont i halsen dom senaste dagarna. Men nu blev det ännu värre, typisk..
Aja igår hann jag aldrig blogga, det var en rätt hektisk dag. Åkte till sunderbyn på morgon och så kom pappa och Tindra och hämta oss därifrån så for vi och handla på storheden. Och sen släppte han ännu av mig och mamma på stan, men jag hittade faktiskt inget, eller jo var på väg att köpa en handväska och nya skor, men började tveka och tänkte, ähh det får vänta. Sen när vi väl kom hem tog jag bara en kopp te och sedan började jag stor städa mitt rum helt själv ;)
Dammsög, skura golvet, flyttade bort alla mina prydnader och torka dom och allt annat. Hade ut mina sängkläder på vädring , bytte gardiner och sängkläder. Och nu är det jätte jätte fint här inne, älskar dom nya gardinerna!<3
Tänk vilken skillnad ett par sängkläder och gardiner kan göra! :)
Har inga som helst planer för idag, funderar på att åka in till stan och lyssna på idolerna Erik Grönwall och Calle Kristiansson, men får se om jag orkar.. :P
Och fan vad jag vill ha en symaskin, vill så gärna sy om ett plagg som jag äger.. ;)
men men..
Hejs så länge å hade så bra!
Kram
/ js



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0