Janita tipsar!

Nu ska jag tipsa er om helt underbara hårprodukter!
Den kända frisören Bobby Oduncu har under hösten släppt sitt egna produkter.
Jag själv blev ju helt överlycklig eftersom han är en stor förebild för mig.
Och dessutom är produkterna billiga om man jämför med hur dyrt det är på vanliga frisörsalonger, så dom kan man köpa med gott samvete! Och dessutom så är ju inte alla miljonärer häller =)
Här är kort fakta om dem:
Bobby's Shampoo Extreme Repair: En fuktgivande och energigivande shampoo som reparerar och stärker hårbottens naturliga skydd.
Bobby's Shampoo Extreme Color: Vårdande för färgat, och mycket försvagat hår. Efterlämnar håret mjukt och smidigt samt med en skinande glans.
Bobby's Shampoo Anti-dandruff: Ett shampoo som snabbt och effektivt tar bort mjäll och mjuk gör hårbotten. Resultatet är ett luftigare, mer lättkammat och glänsande hår.
Bobby's Conditioner Extreme Repair: Vårdar,skyddar och utreder. Används tillsammans med Extreme Repair shampoot.
Bobby's Mousse Extreme: Är utmärkt för frisyrer som behöver volym och stadga. Passar även bra för lockigt hår. En utmärkt mousse som inte klibbar!
Bobby's Spray Extreme Strong-Hold: Ger extra kraftig stadga och kontroll utan att göra håret matt eller torrt. För frisyrer som behöver mycket volym och långvarig styling, för alla hårtyper.
Och som avslutning så kan jag ju säga att jag använder hans produkter och är jätte nöjd med dom!
Jag minns första gången jag var och köpte hans shampoo så hoppade jag in i duschen direkt jag kom hem, och var helt chockad över resultatet , jag hade aldrig haft så mjukt hår, men nu har jag det varje dag! ;)
Produkterna går endast att köpa på kicks och på bobby's egna frisörsalonger såklart.
Flaskorna kostar mellan 59-69kr/st
Nåja nu ska jag gå ut med min lilla Pepsi för sista gången idag.
Kram
/ js

Kommentarer
Postat av: Tess

BRA TIPS!

2009-12-26 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0