Måndag..

Tjena!
Sitter här och slöar mig ett tag med mys ljus och te.
Efter skolan idag bad vi, Emma och jag taxin lämna av oss i stan. Där gick vi runt i butiker, ajajaj så jag fick ont i fingrarna. (Köpte inget) Kommer väl ha världens träningsvärk i morgon hehe (ironi). Men på gott och ont, jag ångrar mig riktigt djupt.
Såg att en väst som jag glott på under en period nu var på rea, och dumma jag köpte den inte. Faan! Men jag får skylla mig själv nu, som sagt på gott som ont.
Måndag idag då, trött och segt för övrigt. Men snart är det fredag och valborg. Kul Kul.. Fast har inte hunnit planera nå värst ännu. Tar det lite som det kommer.
Har inte så mycket mer på hjärtat för tillfället..
Kram
/ janitasusanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0