Jag lever!

Tjena!
Har inte skrivit på några dagar nu.
Har gjort lite andra saker, varit mycket med kompisar osv.. ;)
Idag har jag varit duktig, när jag kom hem från skolan gav jag mat åt pepsi sen gick jag och promenera med han en bit. Sedan hoppade jag i säng och vila i lite mer än en timme, vaknade av att Emma ringde och fråga om jag skulle med till tobbe å vara med dom. Men jag orkade bara inte. Nej, så istället drog jag fram dammsugaren och började städa, har dammtorkat och haft ut och bytt sängkläder, MYSIGT! ( för er som inte vet ÄLSKAR jag att sova i nya sängkläder!! ). Städade klart för en stund sedan, var och duscha nyss och nu sitter jag här och tar det lugnt med tända ljus och bra musik.
Det har varit en riktigt skön dag. Vi skrev även nationella idag (svenska).
Det var riktigt kul!! :D
Nu längtar jag tills pengarna kommer så man kan göra något som kostar x) haha
(och jaa jag har slösat upp allting ännu en gång..) Fan alltså jag måste börja lära mig att spara mer.
Men som tur är att jag har en såndär bank som man inte kan öppna, så trycker alltid dit några lappar :P
Jag längtar även tills jag fyller år så jag får en egen tv till mitt rum..
Och inte nog med det så längtar jag tills på måndag för då får min gudmor nycklarna till sin nya lägenhet.
Och hon blir en Lulebo igen och det GILLAS!!
För just när vi fick en riktigt bra kontakt flyttade hon till Kiruna.
( har känt henne i lite mer än ett år ) Och det var ungefär ett år sedan hon flyttade dit.
Det blev en bild också..
Aja.. Nu ska jag fortsätta här..
Kram!
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0