Söndagkväll..


Hallå :)
Nu sitter jag här och drömmer mig bort..
Vill bara bort från det här kalla Sverige.
MEN, först av allt skulle jag nog göra vad som helst för att ta mig till Stockholm på Torsdag och lyssna på Tokio Hotel. Fyfan vad härligt det skulle vara! hujja... kommer deppa hela torsdag och fredag.. (på fredag spelar dom i Göteborg) Aja.. har vart hos Tessan idag, hon har lärt mig att sticka! ;) hehe Och så fika vi jordgubbspaj och äppelpaj, gott gott! :)
Helt ärligt så kommer jag inte på så mycket att skriva om just nu.
Tråkigt..

Kunde inte bestämma mig om vilken bild jag skulle lägga upp så det blev båda ;)
Nu har jag börjat lyssna på dom som en tok (igen).
Men dom är då fan så mycket bättre nu (A)

/ js

Kommentarer
Postat av: Tess

En naturbegåvning redan efter första kvällen..=)

2010-02-28 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0