Godmorgon! :)

Halluu allesammans!
Vaknade för ungefär en timme sedan, har varit och promenerat med min hund pepsi, kokat tee osv..
Så nu sitter man här och tar det lugnt.
Är riktigt trött.. Tog fram boken igår och tänkte: ähh jag läser några sidor, men det slutade med att jag läste ut hela boken. Den är så himla bra, den där som jag tipsa om, " I vargars närhet".
Jaa så jag la mig lite före fyra..
Och imorgon är det skola igen då.. Och på grund av det kommer jag minska ner bloggandet rejält.
Kommer förmodligen bara göra ett inlägg per dag, om jag har tid alltså.
Som dom flesta vet går jag ju skola i Piteå så jag kommer hem ganska sent varje dag, och när jag kommer hem är jag rätt så trött och så.
Nåja lovet har varit rätt lugnt och skönt, precis som jag velat.
Aja.. nu ska jag ta och lägga mig framför tvn med min te kopp, älskade lillasyster å pepsi <3
Kram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0