Ny färgad??

Tja! ;)
Kom hem för ett tag sen.. Har varit hemma hos Emma och greja.
Vi har pluggat so, vi gjorde färdigt VG och MVG frågorna, det känns ändå som att det kommer gå riktigt bra där!
Sedan tog hon och börja färga håret, men alltså pluggandet tog ju ett ganska bra tag.. eftersom att vi är så himla pratglada människor, det är kanske svårt att tro för dom som inte känner mig.. Men är bara allmänt blyg och tystlåten i början.. Men efter ett tag brukar det släppa och då ja... då, då äre så ;)
Sitter nu och lyssnar på lite skön musik.
The kooks - Naive
Kent - FF
Kent - Pärlor
Där har ni några låtar som jag tipsar om , jag har så konstig musik smak.. Egentligen lyssnar jag typ på allt som låter bra, ja.. enligt mig då ;)
Ja och självklart KENT! <3333
Det är något som man växt upp med, kommer aldrig glömma alla gånger jag åkt med min morbror i bilen som dunka deras låtar medan vi åkt till en massa olika ställen.
Haha sitter här och ler för mig själv..
Men nog om detta nu..
Imorgon ska jag praktisera i en konfirmationsgrupp..
Så där går väl hela dagen, kommer hem först efter sju om jag inte minns helt fel.
Aja nu ska jag nog ta och läsa lite :P
För min vän som alltid ställt upp för mig och lärde mig vad riktigt vänskap är, en riktig vän är den som alltid stannar kvar, den som stoppar en när man just är på väg att skita i allt. Och det gjorde du Emma, tack!
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0