One step, two steps we're getting close..

Tjenahalluu!
Well I'm here again..
Nä men det blev inge film ikväll men där emot i morgon blire både shopping runda och filmkväll med min bästa vän Emma. Hon är då den person som verkligen känner mig bäst, hon känner nog mig bättre än jag själv gör vissa gånger/dagar.
Hade vilja att Fia skulle komma å se film med oss i morgon men hon kunde tyvärr inte, så det får bli någon annan gång.
Nu har jag allvarligt talat börjat fundera på det där med att klippa mig.
Ska gå och boka tid till frissan i morgon färdigt, men inte klippa mig riktigt ännu.
Ska gå till samma ställe som mamma klippte sig sist, Nikita.
Hon som klippte mamma verkade vara skit duktig så ska gå till henne.
Nu när det är nytt år så känner jag för något nytt, så det blir ny frisyr å ny hårfärg ;)
Är det någon annan än jag som känner för något nytt nu när det nya året börjat?
Eller har ni några löften?
Själv har jag då inga löften alls förutom, att ha så jävla kul som det bara går!


Aja kram på er alla!
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0