Outrageous!

Tjena! ;)
Sitter här å chillar..
Vaknade för ett tag sedan, känner att jag är helt slut efter veckan.
Var egentligen tänkt att denna kväll skulle spenderas hos Emmas pappa.
Men jag känner bara att jag inte har någon ork.
Så istället blire å sitta i soffan med resten av familjen å smaska i sig grönsaker och dipp, och självklart se på tv!
Men imorn ska jag i alla fall hem till tobbe å hitta på något :)
Juste, mormor och morfar var här idag, men eftersom jag kommer hem rätt så "sent" från skolan hann jag bara ge dom en hastig kram i dörren.. Ibland ångrar jag verkligen att jag började skola i pite..
Men en sak ärå fan säkert, jag fick då fan så mycket ROLIGARE klasskompisar!
Hah fyfan..
Och tack vare det fick jag och Emma upp kontakten bättre, eftersom vi höll på glida isär..
Vem vet hur jag vart nu om inte hon hade fått mig på fötter igen, är henne oändligt tacksam för det!
Aja ska väll ta å klä på mig nu..
Det var värsta dimman idag på väg hem från skolan..
Bild tagen på Bergnäsbron :)
Vi höres! KramKram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0