Tillbaka! :)

Tjena.
Har nu inte blogga på ett tag, eller har i alla fall inte skrivit något vettigt.
Men hur som helst tänkte jag berätta vad som hänt nu på sista tiden.
Jag har varit sjuk i veckan.
Har börjat läsa väldigt mycket igen, har köpt 2 nya böcker som heter:
Törst - Richelle Mead
Snabba Cash - Jens Lapidus.
Och nu under fredag/lördag har jag varit på "ledarläger"( jag går en ledarutbildning inom kyrkan och hoppas på att få jobba som konfirmationsledare eller barnledare av något slag ), där vi haft olika lektioner och övningar.
Det var riktigt roligt och framför allt intressant!
Alla fick turas om att prata framför gruppen och träna på hur man skulle visa sig så bekväm i det som möjligt. hur man skulle hantera speciella tillfällen osv..
Vi fick även ganska mycket fritid till att spela spel , prata och sådant..
Aja, och nu idag då när jag kommit hem från kyrkan har jag bara städat.
Så nu ska jag ta det lugnt, läsa och äta min favorit glass! ;)
Hade så bra, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0