10e Mars 2010

Tja!
Nu blir det lite inlägg igen när skolan börjat..
Men jag hoppas att ni har tålamod.
Har suttit och plugga kemi ett tag, har prov imrn :S
Får väll se hur det går.. fysik å kemi är inte riktigt min grej. Däremot älskar jag biologi :D
Vilka är era favorit ämnen i skolan??
Kan göra en lista på mina 3 favorit ämnen.
1. Svenska
2. So (speciellt religion)
3. Engelska
Annars har det inte hänt så mycket, var på hockey igår, Luleå vann och tog sig ovanför sträcket men det skiljer bara en poäng.. men ändå ;)
Och nu är det ju redan onsdag så nu går det fort till helgen.
Hoppas på att pappa ska fara med mig på hockeyn på lördag (mest troligt gör han det, han håller ju på timrå)
Här har ni en bra låt att lyssna på också ;b
Kram
/ js

Kommentarer
Postat av: bögjävel

Tack =) Allt bra?

2010-03-10 @ 21:13:09
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0