Höll på att glömma!

Oj.. jag höll på glömma. Det var någon av er som undrade vem/vilka mina favorit spelare i Luleå Hockey är.
Det var en svår fråga, ALLA är ju bra! Men för att inte göra personen som undrar besviken så ska jag säga mina fyra favoriter
#29 Chris Abbott

#10 Johan Fransson
Måste för övrigt bara säga att jag tycker min "eno" (morbror) är grymt lik honom.

#23 Karl Fabricius
Det har han varit ända sedan första gången jag såg honom spela,jag var typ 9 eller 10 år.

#3 Alexander Hellström
---
Jag lyckades övertala Emma till att fara på hockey med mig i morgon.
Men på lördag får jag fara själv, eftersom jag har sittplats så är det ingen som vill följa med för att det är så dyrt..
Men som att man bryr sig om man är själv när man är intresserad utav det. Är ändå så inne i matchen :p heh.
Nee nu ska jag gå å ta den där koppen jag sa om nyss.
Kramar till er! Och ställ gärna fler frågor :D
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0