VAD HAR HÄNT??!! :0

VAD HAR HÄNT MED MIN DESIGN??!! Alltså, varför måste alltid något krångla? Och inte vet jag hur jag skulle kunna få tillbaka min header.. Fan också..

Men jaja, måste ta och börja packa snart så det är klart. Ska ju åka till stugan med mormor och morfar. Sen är det bara och vänta på att tiden ska gå, eftersom Emma ska komma till mig senare idag.Ska dra med mig min gitarren till stugan i alla fall, härligt! Aja.. har inte så mycket annat att skriva..


Lägger upp en såndär underbar låt av sveriges absolut bästa band, Kent!! Hörde för någon dag sen att dom ska komma till pdol (piteå dansar och ler). Så dit MÅSTE jag!! Så jäkla härligt det skulle va alltså..
Ahh nu hitta jag en till bra låt så det får bli en till..
Grymt bra dom är alltså!
// janitasusanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0