Whatever it is I'll try(not drugs) Whatever it takes I'll be there one day!.. Oh yes I will!

Hallöö! ;b
Nää men Tja! Kom på att jag inte har bloggat igen sorry! Nää men vad gör jag nu?? Jag sitter här framför datorn och lyssnar på Jason Derulo - In my head, flummar och gör nå ikke coola moves till musiken haha ;) Just leave with me now say the word and we'll go... osv.
Är lite hyper och glad nu, vet inte varför men det är ju grymt bra i alla fall! Om ni undrar varför det inte kommer upp nå bilder längre är det för att jag inte orkat leta upp sladden till kameran, eller ja... Mobilen. Men lovar faktiskt att leta upp den ikväll! Ska plugga lite strax. Förresten så undrar Tobbe om jag ska med och cykla till gammelstan imorgon efter skolan. Men ärligt talat vet ja fan om jag orkar. Kommer hem kring halv 5.. Men han fyller ju år, men att cykla till gammelstan från hertsön efter en lång dag på skolan?? Om jag inte orkar får jag överraska han på något annat sätt!

Och jaajuste, det är en annan sak också! JAG VILL HA JOBB!! Nå litet så jag kan tjäna lite extra. Vill verkligen det, och självklart är det inte bara för pengarnas skull. Dom som känner mig vet att jag är en person som vill göra saker och inte bara samma vanliga saker hela tiden. Skulle verkligen vilja hitta något och göra några kvällar i veckan eller åtminstone på helgerna.. Så om någon som läser detta vet något så tipsa mig gärna, är tacksam för minsta lilla!

Lägger upp låten här, så ni också kan sitta där för er själva och göra nå ikke coola moves!
Kram  // JanitaSusanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0