21-02-2010

Hallåjj!
Har någon slags bloggtorka..
Orkar som inte riktigt skriva :P
Men ja.. kan ju berätta lite vad som hänt under helgen i alla fall.
I fredags vart jag till Gammelstan och var med Emma, Tobbe, Viktor, Robin och Krille.
Och igår vart jag in till stan en sväng och det fanns så mycket fint.. men nej! jag måste spara pengar, men jag kunde inte åka därifrån utan att ha köpt något alls så jag gick på åhlens och köpte Johan Falk Vapenbröder.
Sen efter middagen kom Emma och hämta mig så for vi på ica handla kladdkaka och for sedan till henne och såg filmen jag köpte. Kulkul!
Sen for jag hem till åtta eftersom att våran familj alltid har myskväll. Och så såg vi på melodifestivalen. Gud så bra Darin var alltså. Rös igenom hela låten.
Aja och nu idag så ska jag fara och vara med Emma ialla fall.
Helgen kunde it ha blivit bättre eftersom att jag såg en person som alltid får mina knän att svika mig...(A)
Heh.. Nåja finns väll it så mkt mer å berätta..

KRAM
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0