23-02-2010

Tjena allesammans!
Har för ett tag sedan kommit hem från gudmor, har grattat Jonathan :)
Var inte på skolan idag, hade migrän när jag vakna imorse, alltså det är så sjukt jobbigt..
Hur som helst så for Mummi (mormor) hem idag. Följde med henne in till stan och lämna henne till bussen.
Sen for jag på apoteket och skulle hämta ut mina recept belagda migrän tabletter, joo jag betala osv..
Kommer hem sätter mig på toa och öppnar handväskan.. öppnar påsen och tar upp lådan med tabletterna och börjar läsa på förpackningen, DET FINNS BARA 3 TABLETTER I LÅD JÄVELN!! :O.
Och ändå betala jag 190kr för dem. Alltså det blir ju typ 63kr per tablett?? Inte lite väl dyrt va??
Då ska jag nog fortsätta med Alvedon iställe.. x)
Annars så börjar jag bli allmänt irriterad på grannkärringen!
På nått sätt måste hon tro att jag inte tar upp min hunds skit?
Men en sak ska hon då ha jävligt klart för sig, jag tar upp han skit jävlat varje gång!
FÖRUTOM om han sprungit iväg någonstans där det är djupsnö,då orkar jag fan inte börja plumsa i snön och liksom vem går där?? Hallå??
Ska fan kasta jävla skitpåsen på dig nästa gång jag ser dig kärring jävel!!
Såå.. nu har jag klagat klart! ;)

haha!
Kram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0