25-02-2010

Tja!!
Har legat och sovit i flera timmar, gick och la mig direkt jag kom hem och vakna för ett tag sedan till middagen.
Äntligen är man ledig, skönt skönt!
Igår kväll var jag, Mamma, Emma och självklart Tindra till hennes dagis där dom hade gjort nå "isskulpturer".
Dom hade tänt ljus överallt och det var hur mysigt och fint som helst.
Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att ha tända ljus.
Hur som helst så var vi inte där så länge. det var så himla kallt.. Så vi promenera sen till ica handla lite..
Sen drog jag och Emma hem till Tobbe och var med han och viktor..

Dom hade tänt jätte mycket ljus.

Och så var jag tvungen att fota detta hjärta.. <3

Tindra hade gjort den där is saken med paljetter och pärlor. Jätte fint! :)

Mysigt i kylan! :)
Aja..
Kram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0