Äntligen helg!!

Tjaa!
Nu är det äntligen fredag!
Fast har inte orkat göra något, när jag kom hem idag gav jag mat åt pepsi och for ut och promenera med honom.
När jag kom in hade vi mat och efter det gick jag och la mig. Min tupplur skulle vara i ungefär en timme men istället blev det över två timmar, men so what..!
När jag vaknade var "farmor" Gunilla här och hälsa på. ( Våran granne, fast hon är lite som den där farmorn som jag aldrig haft ) :D. Vi satt alla i köket och fika och prata på. Kul kul.
Nu kommer jag inte ihåg om jag berättat att Gunilla och jag ska åka utomlands till hösten. Mest troligt åker vi till Bulgarien, men det kan bli till Grekland eftersom hon har lite bekanta där.
Jag läängtarr!! :)
Egentligen var det planerat att jag och några andra skulle ta och sova hos Emma, men det blev hinder så jag får ta bussen till Gammelstan i morgon på morgon , vi ska fara iväg och bada. Om jag vet rätt så blir det Jag, Emma, Tobbe och Viktor :)
Men som vanligt blir jag lat.. och börjar fundera på om jag orkar fara, kanske drar dit senare mot dagen istället..
Och sen imorgon kväll blire Myskväll här hemma, vi kommer sitta hela familjen i soffan, käka en massa gott och se på melodifestivalen! :D
Aja .. Har väll inte så mycket mer.

Kram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0