???

Tjaa!!
Är det många av er som sett "Ullared"?
Okej, men jag har i alla fall gjort det ;)
Och där var det en kille som hette Mattias som var och handla med sin mor.
Kolla den här nedan.. ett klipp när dom var med :D

Han har även släppt en musik video för ja.. ganska länge sen nu men har i alla fall inte kommit på och blogga om det tidigare, så jag gör det nu.
Musik videon är här lägger jag också in här nedan

Alltså jag fattar inte varför vissa lagt in spydiga och taskiga kommentarer ??
Han är hur cool som helst ju!
Han vågar ju verkligen sticka ut och det tycker jag är så grymt modigt och coolt!
Tänk om det fanns fler som han..
Det är en såndär killpolare jag alltid velat ha..
Fast det vill nog dom flesta tjejer :)
/ js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0