Febern är inne och härjar.. :(

Hallåå.
Nog är det allt typisk det här livet alltså..
Nu fick man feber också så det blir ingen jokkmokks marknad för mig i morgon.. Jag som sett fram emot det.
Jag hatar att ha feber, får alltid så jävla ont i kroppen, och så får jag alltid sånn jävla värk i nacken och käken.
Har legat i soffan och kollat på hockey med min kära far! <3
Luleå-Modo. Luleå vann med härliga 4-1.
Blev lite irriterad när kalle fick sig en smäll , ibland är han fan i mig för mesig!!
Han borde slå tillbaka någon gång!
Aja, sitter och kollar på smycken på www.kyssjohanna.se. Det finns så himla mycket fint.
Kommer inte på så mycket annat att skriva om..
Kram på er

/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0