Fredagkväll

Tjena!!
Har tagit det lugnt idag. Varit barnvakt åt Tindra när mamma och pappa vart och handla.
Gick runt och var besviken över en sak.. Men sen kom dom hem med en överraskning till mig, gissa vad!! ;)
Joo en GITARR!! :D Snacka om att jag blev glad! Och då kom jag självklart på andra tankar..
Tessan var förbi på dagen med fika till oss och gott var det.
Sen senare nu under kvällen sprang jag över till henne och hon gav mig lite saker så jag kommer igång med spelandet. Och som tur har man ju internet och där hittar man ju en massa! :D
Håller just nu på lära mig Knocking on heaven's door med Bob Dylan.
Så snygg så det riktigt glänser om den! ;) heh
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0