Måndag..

Tjena!
Nu ligger man här då och lyssnar på musik..
Var till vårdcentralen idag och tog blodprov och så tog dom med en såndär lång pinne i käften/halsen så man håller på spy.. Men jag hade inget annat än vanlig förkylning. Jag som ärligt talat trodde jag hade halsfluss, menmen..
Mormor och Morfar har varit och hälsat på idag, det gillas!! För har inte träffat dom nu på ett tag så.
Ska fara till Haparanda någon helg här nu och vara hos dom :) Börjar längta till sport/påsklovet så man kan åka till stugan, åka skoter, skidor och plumsa runt i skogen. Och självklart vara med Saana och Atte! :) Haha saknar dom så sjukt mycket, vi hade så jävla roligt i somras !! :P
Måste lägga in några foton från då ;)

Kvällsbad i älven :P
(Saana å jag)

"kake", saana och atte :P
Grejar med moppen. Före vi for iväg och grilla till nå ställe ;)

Nattbad med pepsi ;)

Jyri försöker visa upp sina muskler men upptäcker att han inte har så mycket att komma med, haha :P
Vart ensam i våran stuga med dem i några dagar, riktigt kul!!
Åhh, vad jag längtar till nästa sommar då jag kan vara mycket med dom igen..
Men tiden går ganska fort som tur är!
Har inte så mycket mer att skriva om, nationella prov i svenska imorgon! :P
Kram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0