Onsdag..

Hallåjj! ;)
Jag tror att jag håller på att bli sjuk..
Fryser som bara den hela tiden, och sov idag igen flera timmar när jag kom hem, vaknade just för ett tag sedan.
Och har även börjat äta riktigt dåligt, vilket kan vara ganska bra också men i alla fall ;)
Som ni då förstår så har jag inte så mycket att skriva om..
Har ju förfan inte gjort något alls!
Nåja, imorgon blire lite roligare då. Om Emma blivit frisk så drar jag dit imorgon kväll och sover över där, eftersom att vi på fredag morgon ska åka till Jokkmokk med skolan. Så blir det mycket lättare med taxin osv..
Jo föresten, jag har ju typ 3 skinnjackor och en av dom har jag aldrig andvänt så jag tänkte vafan om jag lyckas få dom sålda så blire bara mindre saker i mina garderober så.. Ja så jag satt och prata med min svenska lärare Rhonda om det förra veckan och hon hade då hållt på leta överallt efter en snygg skinnjacka men hade hittills inte hittat någon. Så hon undra om inte jag kunde ta med den till skolan, så jag gjorde det.
Och imorgon eller på fredag får jag veta om hon skulle ha den :D
Hoppas att hon köper den! ;)
Men helt ärligt så satt den faktiskt skit bra på henne, vilket den inte gjorde på mig :(
Nåja..
Hade bra och ha kläder på när ni går ut så ni inte blir sjuka! ;) Haha
Kram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0