Forever or never..

Tjena!
Idag har jag tagit det ganska lugnt har städat lite osv..
Har legat framför tvn och bläddra genom kanalerna och fastnade vid lite gamla avsnitt av "Mammas Pojkar".
En av tjejerna har så grymt snyggt hår eller snygg frisyr.
Moa Johansson
Så grymt snyggt!
Började faktiskt fundera på om man skulle testa å klippa sig sådär..
Men måste tänka efter noga.
Eftersom jag många gånger vart så jävla impulsiv å bara klippt mig så har jag många, MÅNGA gånger fått ångra mig också. Men ja.. Snyggt är det ju!
Ja men annars så kom jag precis från duschen och ska strax dra på mig lite kläder och gå ut med min underbara lilla pepsi <3
Det får bli en liten promenad.
Funderar faktiskt på att ringa Emma å höra om vi ska göra något, se någon film eller så :)
Aja nu drar jag i alla fall.
Puss på er!
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0