I know it's stupid to think of you..

Terve! ;)
Nu lägger jag in ett snabbt inlägg..
Nu är det onsdag, så nu gåre fort tills i helg, skönt!
Ska ringa Emma snart, så ska vi hitta på något bara vi tjejer.
Haha ska berätta en liten grej vi var med om för kanske en vecka sen!!
Vi var på stan å shoppa lite, så gick vi in på din sko, och så kollade vi på lite skor..
Sen så ser jag att det är en kille som jag tycker är grymt snygg som kommer in.
Och så går jag till Emma och ba försöker viska " EMMA! det är *****" och hon reagerar som inte desto mer..
Och jag tänkte att nää men hon hörde inte vad jag sa. Så står jag där och typ kan inte sluta blänga på honom. HAHA!! fyfan vad jag typ skäms nu i efterhand.. Och så går jag till henne igen och bra "Alltså Emma, hörde du verkligen vad jag sa? DET ÄR *****!" Och hon ba "JAHA" typ hur högt som helst.
Så står jag där och typ förstår inget, eftersom hon aldrig brukar reagera sådär..
Men i alla fall så går han ut från affären och vi strax efteråt..
När vi kommer ut så säger jag bara "fyfan så jävla snygg han är".
Och hon som bara, "heh okej.."
Men sen så känner jag att nää jag kan inte ge mig! Och frågar igen "hörde du verkligen vad jag sa?"
Hon ba " Men JAA! ***"
Och jag bara näää!! *****.
Haha så kan det gå när två personer med hörselnedsättning går runt på stan!
HAHA :D
Fyfan så vi har skratta åt det efteråt..
Och liknande saker har hänt så många gånger att huh :) haha
Nää men nu ska jag nog ge mig och ta å ringa henne.
Kram på er!
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0