Känn ingen sorg för mig Göteborg..

Göteborg..
Är det fel att säga, Min stad?
Nää, för det är just staden för mig..
Har ju bott där som liten och förut åkte vi alltid dit under somrarna, men har nu inte varit där på flera, flera år.
Men jag och mamma ska faktiskt ta och åka dit själva bara hon och jag, till sommarn!
Gud så jag längtar efter att få gå längs Göteborgs gator och torg..Och nu ska vi inte glömma bort, spårvagnarna också! :)
Jag har nu under flera års tid sagt att jag en dag ska flytta tillbaka.
Om inte annat så ska jag köpa någon stuga lite utanför staden så man får vara somrarna där.
ooja, jag är en tjej med drömmar och planer, jag vet vad jag vill här i livet! :)
Vi ses till sommarn alla goa göteborgare!
Mvh
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0