Lite tidsfördrift..

Lite kul kanske..??

JAG
namn: 
Janita
smeknamn: Det är bara mamma eller pappa som kallar mig "jankka" och jag HATAR det..
födelsedag: Om ungefär fyra månader, 25 Maj.
födelseort: Boden.
uppvuxen i: Haparanda,Göteborg,Haparanda, Luleå.
ögonfärg: Blå/grön/blå.
hårfärg: Typ rätt så ljusbrunt.
pluggar: Jaa.. går sista terminen i 9:an 
familj: Mamma, pappa, lillasyster och hunden pepsi :)

FAVORIT
färg:
Jag gillar en massa färger, men mest Svart och Brunt.
plats:
land: Finland och USA (aldrig varit i usa, men en dag ska jag dit. Och jag vet att jag kommer älska det!)
bok: Det varierar men just nu är det Nicholas Evans - I vargars närhet.
spel: Älskar roliga tvspel och vanliga sällskapsspel :)
drog: Tee, och choklad.. :/
fordon: hm.. Tåg eller båt.. (flyg är det mest praktiska men är flyg rädd..) 
film: Ghost och ladder 49 , har aldrig grinat mer till några andra filmer.. :D
serie: Desperate housewives
CD:  Just nu äre Calle Kristiansson.
café: Waynes coffee :)
skor: I alla former men inte allt för höga klackar..
aktivitet: Jag idrottar inte längre eller så, långa promenader med hunden och motions cykel, dessutom ska jag gå och köpa badkort direkt mina pengar kommer, och då blire simning.

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
Ja, på morgonen mest när jag fixar mig.
gnälla: Mjoo, det händer..
skrika:  När jag blir förbannad.. ;)
sova: På nätterna?
försöka vara annorlunda: Näjj för fan!
klä dig i svart: Absolut!
gå till kyrkan: Det händer :)
gå i skolan: Antagligen, jag vill ju bli något! :D
röka: Nej
ljuga: Alla ljuger någon gång..
hata folk: Njaa.. alltså inte hatar jag någon just nu, jag bryr mig inte överhuvudtaget..
lita på folk: Mjoo, lite för ofta .. Men jag lär mig av mina misstag som tur är!

NÄR
läste du en bok senast: Jag läser en nu :)
var du på konsert senast: Hmm.. I sommras tror jag??
köpte du något senast: För några dagar sedan..
svor du senast: I skolan idag..
sjöng du senast: I skolan idag..
klagade du senast: I skolan idag..
är det sommar: Om typ 5 månader , LÄNGTARR!! :P

VEM
saknar du:
Saana och Atte.. <3
vill du slå: Helt ärligt... ingen just nu ;O
kramade du sist: hmm.. Mormor :)
vill du prata med: Emma, ska nog ringa henne när jag e klar med detta..
vill du vara som: Jag vill vara mig själv.. För ingen är felfri så det är lika bra :)
sårade dig sist: jag kan inte komma på det just nu..
vill du bli galet full med: Är det konstigt om jag säger mamma, skulle vara skit kul om hon också var det för en gångs skull!!
gjorde dig riktigt glad senast: Mamma.
fick du sms från senast: Emma.
ringde dig senast: Emma
är vackrast på jorden: Karl Fabricius.

HAR DU
förföljelsemani:
Och vad är det??
tvångstankar: Japp, måste kolla dörren typ 100 gånger fast mamma redan låst den..
någon annan psykisk sjukdom: närå.
färgat håret: Alldeles för många gånger..
brutit några ben: Aldrig, jag skulle dock vilja känna hur det känns.
några piercings: Jajjemän 6st, en i naveln och 5 i öronen ska göra två till snart :)
egen dator: Tänkte skriva självklart, men det är inte så jävla självklart att alla har det..
bra självförtroende: Nej.
rymt hemifrån: Nej.
tuttat eld på nåt: Alltså klart jag har elda , men inte så att jag går runt å är pyroman.
svarar du i telefonen: "Hallå" eller "Janita"
mycket pengar har du: Just nu har jag det som finns i min bank.
ofta bäddar du sängen: Oftast varje dag..
ofta städar du: En gång i veckan, men små plockar lite varannan dag.
många stör du dig på: Många.. men ska inte nämna någon..

TROR DU
att du kommer bli något:
Jaa.
på gud: Jaa
på rymdvarelser: Nej
att folk tycker om dig: Jaa, men jag vet även att det finns dom som inte gör det.
på ett liv efter detta: Jag tror på en himmel


ÄR DU
förstående:
Japp.
öppensinnad:  Rätt så.
osäker: Det beror på.. Är jag med folk som jag känner är jag absolut inte det, men kring okända människor är jag den som håller mig i bakgrunden.
intressant: Jag tycker jag är rätt så intressant.
hungrig: Inte just nu.
smart:  Så det räcker..
barnslig: Ibland.
liten: Mjoo, hatar att erkänna det.
rolig: Dom säger det ;)
pratglad: Det beror också på, de är samma svar som "osäker".
frågvis: Jajemän!
hälsosam: Njaa.. inte precis ;)
blyg: Skojar du eller?
lättförstådd: Beror på..
lättuttråkad:
Joo.
ansvarsfull: Ja.
vegetarian: Absolut inte. :)
arg: Inte just nu :P
respektingivande: Ja.
ledsen: Nej.
glad: Alltså jag är varken glad,ledsen,arg eller besviken.. jag bara är!
svår: Jag kan vara jävligt svår!
positiv: Oftast.
bra på att ge komplimanger: Ja det tycker jag
kär: Inte för tillfället.. men jag spanar ;b

VÄLJ
katt eller hund: Hund
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt: Varmt
vatten eller land: Land
telefon eller internet: Telefon
musik eller tystnad: Musik
bok eller film: Bok
tjejer eller killar: Sexuellt eller allmänt? A ialla fall, Killar i så fall, men i allmänhet så tjejer, älskar att ha tjejkvällar och shopping turer osv :D
Nu kan det hända att jag skrivit fel på vissa saker, men jag orkar inte läsa igenom allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0