Mitt leende kommer aldrig försvinna så länge du är i min närhet

Hejsan!
Nu sitter jag här, ska snart ta och sova.. Är riktigt trött.
Och just nu är jag helt överlycklig!!!!
Jag har typ världens bästa morbror fast han kan vara världens IDIOT ibland(och det har jag även gjort klart för honom) ;) haha nää men det är ju så att det kommer vara någon ute match på torneåälven i Pajala, om jag fattat rätt så ska Luleå hockey spela mot några gamla spelare, men även några nhl spelare. Och jag ska fara dit med i alla fall honom. ( om jag förstått rätt, vilket jag är nästan 100 på) FYFAN SÅ SKOJJ!
Fast själv har jag ingen koll när det är, men min morbror har ju alla sina kontakter så ;) haha
Helt roligt å fara på lules matcher med honom när alla kommer fram och snackar med honom osv.. :P
Haha aja, nu blire väll godnatt..
Kramar!
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0