Mysig biokväll!

Halluu!
Kom hem nyss.
Tvättade bort sminket och bytte om så ska snart ta och lägga mig :)
Som sagt var jag och Fia på bio och såg, Sherlock Holmes.
Och den var skit bra!!
Vid vissa tillfällen var det så spännande att jag satt och bet mig i läppen.
Haha lite små töntigt men den var verkligen bra.
Haha vi köpte en Hollywood meny till filmen, alltså två stora läsk å en stor popcorn.
Fyfan alltså vi höll på dööö!
Haha vi höll ärligt talat på att kissa på oss.
Vi var båda kissnödiga redan när ungefär halva filmen visats
På Max hade dom stängt toaletterna redan vid elva.
Och man kom ju så klart inte in till bion längre eftersom det var sista filmen som visats.
På Kulturens hus hade dom låst toaletterna.
Och där stod vi ute i kylan, darrandes och Kissnödiga..
Haha det var hemskt!
Men nog om detta nu.. ;)
Vi såg en trailer till filmen Snabba Cash, och jag vart genast sugen på att se den.
Och inte bara för att den snygga skådisen Joel Kinnaman är en av huvudkaraktärerna ;)
Men så klart gillas det!
Det borde finnas en gilla knapp på bloggar också! ;)
Filmen har bio premiär 15 januari om jag inte minns helt fel?
Men nu är jag så trött så jag ska ta och lägga mig.
Godnatt , sov så gott och dröm sött!
/ js

Kommentarer
Postat av: Eno

Jaså så du springer på stan mitt i natten!!! PRKL!!!

Ska du inte lägga in på bloggen när lule hockey kommer ut på isen!? alltså den vi var o såg på!



Kram: Eno

2010-01-06 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0