11e Mars 2010

Hallåjj! :D
Hoppas ni har tålamod med min dåliga uppdatering! Men när jag har skola så orkar jag helt enkelt inte lika mycket.
Vet ni vad!! Jag är så jäkla nöjd med dagen idag, igår hade jag en riktigt dålig dag däremot. Men det gav ju typ resultat eller vad man nu ska säga. Vi hade kemi prov idag, jag gick som vanligt in med negativa tankar att jag inte kommer kunna klara det, dåligt självförtroende som jag har(men jag vet ju varför). Men så går jag in och gör det rätt så bra ifrån mig. Jag klarar G och blir genast på mycket bättre humör!
Annars så har jag vilat när jag kom hem från skolan. Och nu sitter jag här och lyssnar på Modo-Rögle.
Hoppas verkligen att luleå vinner!! :D
Och självklart att Modo och Timrå förlorar!
Nu är det krig!
kram på er
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0