Det är bara sanningen!

Tjena.
Satt just och läste Jane Timglas blogg. Måste bara att äre någon blogg jag älskar så är det hennes.
Fastnade för ett inlägg hon skrivit. Hon skrev såhär:

Man väljer inte sin familj, dom får man dras med.. Även om du inte känner dig älskad & trygg, är det din familj.. Men det betyder inte att du behöver värdesätta dom mer än andra, bara för att de är kött & blod.. Man bygger själv sin inre cirkel av nära. I hemlighet kan du tycka att de egentligen är som som är din familj, då de ställer upp i vått & torrt.. & så länge dom vet vad de betyder, kan du ha vilka rötter som helst..
---
Stämmer det?
Enligt mig finns det vissa undantag.
Om en person förstört stora delar av ens barndom.
Ljugit och ljugit
Hotat och hotat
Skadat och orsakat smärta, osäkerhet.
Spelar verkligen kött och blod någon roll längre??
Klart det gör till en viss del men jag tror alla förstår vad jag menar..
Dom som känner mig riktigt väl vet vad jag menar.
För mig spelar det ingen roll vad någon än säger, Jag har bara en mamma en pappa och en lillasyster.
Det är dom jag älskar.
Det är min familj som jag skulle offra mitt liv för.
Det är dom som ALLTID funnits där.
Hur jävla idiotiska saker jag än skulle gjort.
Jag vet att jag inte är så bra på att visa sånt.
Men jag älskar er verkligen!
Nu och föralltid.



( jag ber om ursäkt till er som inte förstår ett ord av detta inlägg )
/ js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0