Jag lever!

Tjena!
Har inte orkat göra några inlägg dom senaste dagarna.
Känner mig helt slutkörd på något sätt..
Igår var jag och Emma och åkte skridskor på isen i stan vid hamnen. Det var skit härligt, solen sken helt underbart och att bara åka (nu när man åkt lite så går det bättre).
Det enda negativa var ju självklart att man inte kommit över luleås förlust sen i lördags, har fortfarande inte gjort det. Det är ju trist att säsongen tog slut redan nu. Men men.. hoppas bara att mina favorit spelare blir kvar nästa säsong! Men får väll se hur det blir med den saken. Sen är det ju tråkigt för att det inte finns något att göra längre. (okej klart det finns, men det är inte lika roligt) man såg som alltid fram emot att fara på hockey osv.
Ähh.. annars så är jag bara allmänt trött och slö för tillfället.
Hoppas ni är piggare än mig!
Kram
/ js

Kommentarer
Postat av: Stina

Jättekul att se din blogg, tycker du har en fin Kram Stina

2010-04-12 @ 21:13:54
URL: http://majoal.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0