Lördag = Awesome! ;)


Halluu!!
Idag har varit en gode bra dag, vaknade riktigt tidigt , det var helt underbart väder så drog ut och promenera med pepsi. Och sedan gick jag och packa å allt, så kom Viktor utan att jag var förvarnad.. så stod där som ett förvånat fån när han kom bakom dörren hade inte hunnit byta om eller något.. Pinsamt pinsamt.. Men så fixa jag mig och letade reda på allt och så tog vi bussen till Gammelstan där vi mötte upp Emma och Tobbe.
Vi for till badhuset å bada i någon timme. Sedan drog vi hem till Emma en stund, och sedan tog vi bussen tillbaka till Hertsön.. Efter det dammsög jag hela lägenheten och drog till Gunilla och satt där en stund.
När det gått en stund körde Jan oss till ica så vi var och köpte lite gott och så..
Sen for jag hem och hade myskväll med familjen. Såg ju nyss på melodifestivalen, Min favorit gick vidare (Eric Saade) GRYM han var, och att han dansa! Det gillas. :D
Nåja.. nu är jag så jäkla trött efter badet och allt annat idag så ska nog helt ärligt ta och gå och lägga mig snart.
Funderar även på att dra till kyrkan imorgon.. men orkar jag stiga upp?? Vet inte riktigt :/
Kanske tar en ordentlig sovmorgon istället? :P




Kan lördagen sluta bättre?? ;)
Kram
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0