Ska snart sova! :)

Tjena!
Håret är kammat, ansiktet tvättat och tänderna borstade.
Har hoppat i min stora t-shirt och sitter här och sjunger med till Mariah Careys "I wanna know what love is" ;) heh
Tondöv som man är menmen..
Nää men börjar vara lite trött..
Ska försöka somna lite tidigare idag.
Har blivit lite väl sent de senaste nätterna, men vad ska man göra när man haft rätt så mycket att tänka på den senaste tiden.
Då blir det lätt att man ligger och bara stirrar i taket, och när man ser på klockan nästa gång så är den redan halv fyra om inte mer.. Little to much to think about lately.
Eller egentligen är det väl det att man går och undviker det under dagarna, håller sig sysselsatt..
Men aja.. Nu ska jag då sova gott och SLUTA TÄNKA!
Jag tänker för mycket, ibland borde jag bara skita i allt och bara tänka på mig själv!
Och det är precis det jag tänker göra nu, tänk bara på dig själv janita, just for once!

Godnatt pussar
/ js


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0