Hemma efter en lååång dag.

Tjena!
Nu är man äntligen hemma. Jag och Tobbe cykla till Gammelstan idag.. Lite jobbigt men det var grymt kul! Haha jäklarns bra lokalsinne jag har alltså. Och så vinner man alltid på att vara trevlig och våga fråga lite annat trevligt folk om hjälp. Annars så sitter jag nu här och är trött i benen. Men vi slapp cykla hem i alla fall. Tobbes brorsa Jimmy körde hem oss, SKÖNT! Har skrivit två prov idag, och det gick väll helt okej.

Dessutom så smsa min ukki (morfar) mig nyss och fråga om inte jag ska ta och följa med till stugan nu på torsdag när jag är ledig i två dagar extra. Och joo det känner jag för. Skönt att komma till skogen och bara vandra runt. Göra upp eld och sitta där halva natten. Basta och bara vara. Så skönt... älskar det, där kan man bara slappna av och vara sig själv och göra sånt man älskar! Nog om detta..

Och nog för att jag redan ringt och sjungit för han och krama han men och?? Ett grattis till har väl aldrig skadat? GRATTIS TILL MIN VÄN TOBIAS SOM FYLLER 16 IDAG!! Helt otroligt att vi känt varann i typ 7 år!! Han var den andra personen jag lärde känna när jag flytta hit till Luleå. Du är BÄST! hehe kram på dig du...


Vill visa er vad det är jag verkligen älskar med stugan.. Ni kommer mest troligt inte förstå hur mycket , men i alla fall! Här har ni några bilder..




Naturen är så himla vacker.. Alla dofter, doften av skog det slår inget!
Aja.. nog för idag
Kram
// janitasusanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0