FRÅGOR OCH SVAR! :)

Tjena! :)
Nu avslutar jag frågestunden och skriver svaren till er :)
Hengxel: Hej<3 när kommer du till hpda? - Hej Henrik ;) Nää jag vet inte riktigt så fort jag har tid och ork! :)
Susanne: Vem ser du mest upptill vem är din förebild och varför? - Jaadu.. Jag ser upp till många personer bland annat min mor och morfar, jag kan inte direkt säga varför men.. Så är det bara. Och jag har även många förebilder.. Nu vet jag ju inte om du menar kändisar eller andra människor i allmänhet. Men jag tar förgivet att du menar kändisar så äre bland annat, Bobby Oduncu, för att han är en otroligt duktig frisör som verkligen har lyckats bra. Och eftersom jag älskar att läsa och skriva (och drömmer om att en dag släppa ut en bok) måste jag säga Danielle Steel, en av mina favoritförfattare som skriver underbara böcker, man blir berörd varje gång man läser.
Anonym: Vad gillar du för slags killar och varför? - Haha nu blev jag nyfiken vem du kan vara! :P Nää men jag vet inte riktigt, jag har alltid haft mina ögon på lite äldre killar.. Jag vet inte, jag tycker dom känns mycket mer mognare,erfarna och spännande. Men annars jag kan inte säga att jag faller för något speciellt! :)
Anonym: Hur många unika läsare per dag har du? - Det är olika vissa dagar har jag jätte många och andra dagar mindre, men ungefär 10 läsare per dag, men som sagt ibland mer och ibland mindre. :)
Zlipps: Vad har du för favorit colorrr? ^^, - Menar du colour? :) Jag älskar svart och brunt! :D
Bulleen: Gillar du bullar? :D - Hah jag älskar mammas nybakade bullar! , Vaniljbullar är allra godast! ;)
Så några frågor vart det ju i alla fall ;)
Sen var det någon som hade skrivit någon helt dum fråga så jag ids inte ens svara.. Väx upp..
Aja.. Det kommer att komma fler frågestunder.
Kram på er
/ js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0